مقالات آموزشی دکوراسیون داخلی

پوستر دیواری سه بعدی بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی

پوستر دیواری سه بعدی بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی

پوستر دیواری سه بعدی یکی از بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی است زیرا طرح های پوستر دیواری را می توان انتخاب کرد و حتی با توجه به محل نصب ابعاد آن را نیز می توان مشخص کرد. چاپ چوستر دیواری سفارشی در کیفیت های مختلفی انجام میشود که قیمت پوستر دیواری نیز به کیفیت چاپ و نوع جنس پوستر دیواری ربط دارد.

 

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

این محصول برای پوشش دیوار در فضای داخلی استفاده می شود. بر خلاف کاغذ دیواری های معمولی پوسترهای سه بعدی دارای عمق و برجستگی هستند. نحوه به کارگیری رنگ ها و ایجاد سایه روشن های تصویر به گونه ای است که یک تصویر ساده تبدیل به منظره ای واقعی و دارای بعد می شود. دستگاه های پیشرفته و مجهز به تکنولوژِ های روز دنیا در چاپ تصاویر سه بعدی استفاده می شوند. دو نوع از پوسترهای دیواری در بازار موجود است:

 

نمونه پوستر دیواری سه بعدی گل 

 

پوستر دیواری سه بعدی آماده 

طرح های پر فروش برای چاپ تصاویر انتخاب می شوند و در تایل های آماده به فروش می رسند. انواع پوستر دیواری طرح گل، منظره، طرح های سنگی و … برای اتاق خواب و پذیرایی طراحی شده اند.

پوستر دیواری سه بعدی طوطی

پوستر دیواری سه بعدی عقاب

 

پوستر دیواری اسب

 

پوستر دیواری سه بعدی سفارشی

امکان چاپ تصویر مورد نظر مشتری بر روی پوستر سه بعدی وجود دارد. این تصاویر کاملا اختصاصی و بنابر سفارش طراحی می شود. انواع پوستر ورزشی سه بعدی، تصاویر شخصی و … را می توان با این تکنولوژی ، چاپ کرد.

 

پوستر سه بعدی تونل

 

روش نصب پوستر دیواری سه بعدی چگونه است؟

پس از سفارش ابتدا ابعاد دیوار مورد نظر اندازه گیری می شود. به این ترتیب محصول تولیدی کاملا برای همین دیوار قابل طراحی است. با توجه به بزرگی دیوار تایل های ۲، ۴ و ۸ تکه به صورت رول برای چاپ در نظر گرفته می شود. در دیوارهای کوچکتر امکان چاپ یک تکه طرح نیز وجود دارد.

 

قبل از نصب پوستر سه بعدی لازم است تا عملیات زیرسازی روی سطح دیوار انجام شود. همه درزها و ترک های دیوار ابتدا با بتونه و ملات مناسب پر شده و سپس سنباده زده می شود. زیرسازی قبل از نصب کاغذ دیواری و حتی رنگ و نقاشی نیز الزامی است و موجب بهتر دیده شدن طرح نهایی می شود.

با توجه به اینکه هر رول دارای طرح متفاوتی است نصاب حرفه ای با دقت بسیار تایل ها را در کنار یکدیگر نصب می کند. در صورت آسیب احتمالی به یکی از تایل ها، باید کل پروژه از اول تکرار شود. پوستر دیواری سه بعدی به راحتی با دستمال نمدار تمیز می شود و ماندگاری بسیار بالایی هم دارد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =